سه نقطه


ما که ادعایی نداریم ولی باعقل فکر میکنیم حرف میزنیم

نه اینکه با چشمـم ببینیم

وهوا رو آلوده کنیم... :)

 

بزرگی روحم را میان دستانم پنهان میکنم...

بزرگ بودن میان مردم کوچک،سخت است...

 

هی تو مخاطب خاص... :|

بله با خودتم... {-78-}

آره خودت... تو که فکر میکنی خیلی شاخی {-101-}

خواستم بگم برای من شاخ بزهم نیستی {-7-}{-89-}

بعله... :|{-7-}

خود درگیری داری {-7-} =====>{-100-} برو دکتر

خدا شفات بده {-47-}

 

مخاطب ادم نمای سه نقطه {-7-}

زیادی به خودت فشار نیار... :|

ترک برمیدارد چینی ضخیم احساساتت {-75-}

بعله :|{-70-}

 

مسلمون بودن...

فقط وقت افطار...نیست

 

از تو متنفرم حتی اگر اندازه تمام ستاره های آسمان هم دوستم داشته باشیi/icons/118.gif

برایت آرزوی مرگ نمیکنم چون باید بمانی و خوشبختی من و بد بختی خود را ببینی . . .

منتظر آن روز هستم

مانند روزی که رفتی و گفتی دیگر باز نمی گردی

 

با تو بودن خیلی وقته که گذشتهi/icons/73.gif

بی تو بودن مثل مهر سرنوشته

حالا اسم تو را هی زمزمه کردن

واسه من نه تو میشه نه فرقی داره . . .

 

تو روزگار رفته ببین چی سهم ما شد
i/icons/72.gif
از عاشقی تباهی
i/icons/72.gif
از زندگی مصیبت
i/icons/72.gif
از دوستی شکستو
i/icons/72.gif
از سادگی خیانت . . .

 

تو بارون که رفتی شبم زیرو رو شد

یه بغض شکسته رفیق گلو شد . . .

 

خوشحالم که بردم چون کسی رو از دست دادم که دوستم نداشت

خوشحالم که باختی چون کسی رو از دست دادی که دوستت داشت . . .

 

یارب تو او را همچو من بر غم گرفتارش مکنi/icons/s43.gif

در شهر غربت ای خدا هرگز تو ازارش مکنi/icons/s43.gif

هر چند او از رفتنش چشمان من گریان نمودi/icons/s43.gif

لیک ای خدای مهربان از غصه پر بارش مکن . . .i/icons/s43.gif

 

به گمانم یادت پنجره ی احساسم را میکوبد ، چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست

 

دقایقی در زندگی هستندکه دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی. «گابریل گارسیا»

 

امروز…i/icons/81.gif
انگار کسی آمد…
و هوای دلتنگی ات را …
هی در آسمان اتاقم پاشید …
و تو نبودی……

 

اشکهایم که سرازیر میشوند……
دیری نمی پایدکه قندیل می بندد…
عجیب سرد است هوای نبودنتi/icons/67.gif



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: